Een bewezen effectieve, nieuwe pijnstiller en ontstekingsremmer, natuurlijk en lichaamseigen, makkelijk te gebruiken, ook bij bejaarden en naast andere medicijnen en zonder problematische bijwerkingen!
Het werd de hoogste tijd voor patienten met chronische pijn dat een nieuwe pijnstiller ter beschikking kwam. Eind 2010 was het zover: de natuurlijke en lichaamseigen stof palmitoylethanolamide (Normast) kwam in Nederland beschikbaar. Eindelijk een nieuw en natuurlijk pijnstillend middel, dat vrijwel geen bijwerkingen of interacties heeft en minstens zo goed, zo niet beter werkt dan bestaande middelen. De behandeling met de lichaamseigen pijnstillende stof Normast blijkt in recent onderzoek zelfs beter te zijn dan de behandeling met pijnstillers (die niet goed voor de maag zijn) zoals ibuprofen (NSAIDs). En de werkzaamheid is o.a. gebleken uit recente studies bij ernstige rug en herniapijn, chronische diabetische pijnen, het carpale tunnelsyndroom en chronische artrose van het kaakgewricht.
In het volgende filmpje een arts die ernstige rugpijn had, waarbij pijnstillers die de neuroloog gaf niet werkte, maar Normast wel:
Ook bij brandende voeten door neuropathische pijnen blijkt Normast een goed pijnstillend middel te zijn; op Youtube een heleboel filmpjes van brandende pijnen aan voeten bij CIAP patienten die goed op Normast gingen!
BeantwoordenVerwijderen